BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 5, 2011

STUDY WEEK

study week mode :
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tapi xstudy langsung..
ok..
-
-
-

aram kitai belajar jaku iban..haha..
ok, keterubah ya aku ka ngelalau bala pengikut aku..hahaha
belik mai nulis utai baka nya..baka urang tuai..haha..dah la study week tang aku nadai study lalu jak..enti parents nemu cg sayat org aku..apuuuuuuu..!! jaik mai..ndai gak bakanya..haha..*hiperbola dalam cita aku ..haha..kati pointer kak niki enti baka tok..buruk mai asai ka study..rajin g ku packing barang bai pulai ari study..ndai pengawa bak bilik..nya meh pnyadi..ko jako enti udah packing bisi semngat ka study..ko ya nya..ngasuh ku ka pulai bisi meh..haha..apa boleh buat..2 minggu dak agik..akai...bertahan jak meh..4 paper jak..4 paper ny ke ngasuh pedis pala..heran mai..SPM 10 paper nda baka tok asai..makin besai makin buruk knya ka nydi pngajar bak skol ila..ko org tuai nya..cisss...nd nemu penusah nyadi cikgu..*susah ka?? hahaha..ok la..ari nulis utai sengapa dtok nyamai aku ngepun ke ari enggau study BM..seminggu stdy bm nda meh masuk..huhu..



p/s : use my own language..so bole rujuk mana2 perpustakaan yg terdekat..o google translet..haha..gila suda !!

No comments: